Τρίτη 3 Μαΐου 2016

Οι αναβαθμίσεις των Σουηδικών τεθωρακισμένων

 by 

Σουηδικό CV9040B.
Πρόσφατα η «Διεύθυνση Αμυντικών Εξοπλισμών” της Σουηδίας (FMV), ανακοίνωσε ότι μέσα στα επόμενα χρόνια τα Stridsvagn 122 (Strv 122) και Stridsfordon 90 (CV 90) πρόκειται να αναβαθμιστούν.
Η εκτιμώμενη αξία των συμβάσεων αναβάθμισης έχει συνολική αξία 300 εκατομμυρίων δολαρίων και θα υλοποιηθούν από δυο κύριους εργολάβους: Η αναβάθμιση του CV90 θα πραγματοποιηθεί από την BAE Systems, η οποία τυγχάνει να είναι η βιομηχανία που αγόρασε την Hägglunds (τον αρχικό κατασκευαστή του CV90). Η σύμβαση για την αναβάθμιση του Strv 122 θα πραγματοποιηθεί από την γερμανική βιομηχανία Krauss Maffei Wegmann (KMW).
Τα μισά από τα  συνολικά οχήματα θα αναβαθμιστούν από τις δύο βιομηχανίες περίπου την ίδια χρονική περίοδο, ενώ τα υπόλοιπα μισά θα ανακαινιστούν στα εργοστάσια της FMV με συλλογές εργαλείων συντήρησης που θα αποκτηθούν από την FMV. Τα πρώτα ανακαινισμένα και αναβαθμισμένα οχήματα αναμένονται το 2019 και τα τελευταία το 2021.
Συνολικά 262 CV90 θα ανακατασκευαστούν και εκσυγχρονιστούν. Φθαρμένα εξαρτήματα θα αντικατασταθούν, και θα τοποθετηθούν νέοι συσσωρευτές ηλεκτρικού ρεύματος και σύστημα διαχείρισης. Το παλιό πολυβόλο Kulspruta M/39 του 1939 θα αντικατασταθεί με ένα σχετικά σύγχρονο MAG της Βελγικής βιομηχανίας Fabrique Nationale Herstal (FN). Ο αριθμός των 262 που πρόκειται να αναβαθμιστεί κατανέμεται ανάμεσα στις ακόλουθες εκδόσεις: 172 Τεθωρακισμένα Οχήματα Μάχης (ΤΟΜΑ), 40 Οχήματα Διοίκησης – Ελέγχου, 22 Ανιχνευτικά Οχήματα, 16 Οχήματα Αυτοκινούμενων Αντιαεροπορικών Συστημάτων και 12 Οχήματα Περισυλλογής. Τα ανιχνευτικά και αντιαεροπορικά οχήματα θα δεχθούν επιπρόσθετα νέας γενιάς θερμικά σκοπευτικά που χρησιμοποιούνται ήδη στο CV9040C.
Το νέο σύστημα Διαχείρισης Μάχης.
Το Strv 122 είναι αυτή τη στιγμή η έκδοση του Leopard 2A5 σε σουηδική υπηρεσία. Εν συγκρίσει με τη βασική γερμανική έκδοση, το Strv 122 έχει εξοπλιστεί με το πλήρες πακέτο της διαμόρφωσης του προτύπου θωράκισης TVM max, το οποίο περιλαμβάνει επιπρόσθετη συνθετική θωράκισης MEXAS-H στο σκάφος και διαθέτει ενισχυμένη προστασία οροφής εναντίων βλημάτων κατακόρυφης προσβολής και θραύσματα βλημάτων βαρέως πυροβολικού.
Επιπλέον, η Σουηδία αποφάσισε να υιοθετήσει το δικό της σύστημα διαχείρισης μάχης και το γαλλικό σύστημα καπνογόνων GALIX. Όλα αυτά οδηγούν σε μια αυξημένη μαχητική αξία και μεγαλύτερο βάρος περίπου 62,5 τόνων. Το αναβαθμισμένο Strv 122A θα ονομάζεται Strv 122C.
Το Strv 122B είναι μια έκδοση του Strv 122 εξοπλισμένη με το επιπρόσθετο πακέτο αντιναρκικής προστασίας που αναπτύχθηκε από την KMW για λογαριασμό της εκπροσώπησης του Leopard 2 στις χώρες χρήστες. Στην Γερμανία το ίδιο πακέτο αντιναρκικής προστασίας υιοθετήθηκε με το Leopard 2A6M. Διαθέτει μια πλάκα κάτω από την κοιλιά, ένα αποσπώμενο κάθισμα για τον οδηγό και διαφορετική αντικραδασμική αποθήκη πυρομαχικών στο σκάφος.
Τα πλήρη στοιχεία του βελτιωμένου Strv 122C είναι άγνωστα, αλλά έχει γραφεί ότι 77 Strv 122A και δύο οχήματα περισυλλογής πρόκειται να αναβαθμιστούν, συμπεριλαμβανομένων των παλιών συσσωρευτών ηλεκτρικού ρεύματος και ηλεκτρολογικών εξαρτημάτων. Πολύ πιθανόν το παλιό σκοπευτικό R17A2 του αρχηγού θα εκσυγχρονιστεί με τη νέα έκδοση R17A3 του PERI, η οποία θα αντικαταστήσει το θερμικό περισκόπιο Ophelios-P με ένα νέο θερμικό ATTICA. Το θερμικό σκοπευτικό ATTICA είναι μιας τρίτης γενιάς σύστημα παρατήρησης το οποία προσφέρει καλύτερες επιδόσεις. Το Ophelios-P πρέπει να αντικατασταθεί σε μακροπρόθεσμη βάση, καθώς ο προμηθευτής του συστήματος έχει σταματήσει την παροχή ανταλλακτικών. Το περισκόπιο R17A3 περιλαμβάνει, επίσης, ένα αποστασιόμερο laser, περαιτέρω ενισχυμένες δυνατότητες Hunter-Killer και μεγαλύτερη διαθεσιμότητα συστήματος.
Πιθανές προτάσεις αναβάθμισης του EMES-15.
Το παλιό σύστημα ελέγχου πυρός EMES-15 μπορεί, επίσης, να αναβαθμιστεί με το θερμικό αποστασιόμετρο (τηλέμετρο) ATTICA ως μια βελτίωση του αποστασιόμετρου, μια παρόμοια αναβάθμιση έχει αποκτηθεί ήδη από τον Καναδά και τη Δανία.
Το Strv 122 θα αναβαθμιστεί στην έκδοση Strv 122D, η οποία, πιθανόν, θα είναι παρόμοια με το Strv 122C από πλευρά πακέτου αντιναρκικής προστασίας. Συνολικά 11 Strv 122B θα αναβαθμιστούν στη νέα έκδοση του Strv 122D.
Το Strv 122 Evolution.
Η πιθανή διαδρομή της αναβάθμισης για το Strv 122D ή και τις δυο εκδόσεις θα είναι η αναβάθμιση άρματος Strv 122 Evolution που αναπτύχθηκε από την Åkers Krutbuk, μια θυγατρική της γερμανικής IBD Delsenroth. Το Strv 122 Evolution χρησιμοποιεί το σύστημα «Προηγμένης Αρθρωτής Θωράκισης» (“AMAR”) της IBD προκειμένου να επιτευχθεί το υψηλότερο επίπεδο προστασίας καθώς, μάλλον, θα διατηρήσει το ίδιο βάρος.
Απόδοση/Μετάφραση από το below-the-turret-ring.blogspot.com για την «Προέλαση.»
ΠΗΓΗ
https://proelasi.org/2016/05/03/%CE%BF%CE%B9-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B2%CE%B1%CE%B8%CE%BC%CE%AF%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%83%CE%BF%CF%85%CE%B7%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CF%84%CE%B5%CE%B8%CF%89%CF%81%CE%B1/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου