Οι πλωτές γέφυρες που χρησιμοποιεί σήμερα το Μηχανικό είναι η Ελαφριά Τακτική Σχεδία, η Πλωτή Πεζογέφυρα Αλουμινίου και η πλωτή Γέφυρα RIBBON. Σκοπός των πλωτών γεφυρών είναι η διάβαση υγρών κωλυμάτων από προσωπικό, υλικό και οχήματα.
Πλωτή Πεζογέφυρα Αλουμινίου
Η πλωτή πεζογέφυρα αποτελεί βασικό μέσο ταχείας διάβασης υγρών κωλυμάτων πεζοπόρων τμημάτων. Το μήκος μίας συλλογής μπορεί να φτάσει τα 144 μέτρα και αποτελείται από τα εξής μέρη, τη τροχιά, τους πακτώνες, το κατάστρωμα, τον ορθοστάτη χειρολισθήρος, τα σχοινιά, τις αγκυρώσεις και τους ορθοστάτες αναβαθμών. Μεταφέρεται εύκολα με όχημα 2 1/2 Τ και ρυμουλκούμενα 2 1/2 Τ τρέιλερ, φορτώνεται αντίστοιχα εύκολα. Για την κατασκευή της συγκροτούνται οχτώ συνεργεία αποτελούμενα από προσωπικό συνολικού αριθμού 38 ατόμων.
Πλωτή Γέφυρα RIBBON
Η Πλωτή Γέφυρα RIBBON είναι μία από τις σύγχρονες γέφυρες που διαθέτει το Μηχανικό. Αποτελεί την κύρια πλωτή γέφυρα διεκπεραίωσης του βαρέως υλικού (οχημάτων-αρμάτων) από ένα υγρό κώλυμα. Αποτελείται από οργανικά συναρμολογούμενα τμήματα, με ολοκληρωμένη ανωδομή πάνω σε πλωτά υποστηρίγματα.
Μία πλήρης γέφυρα RIBBON αποτελείται από ένα σύνολο στοιχείων αναβαθμού, σε κάθε όχθη και από τον απαιτούμενο αριθμό ζευγμάτων για την συμπλήρωση της γέφυρας, στο μεταξύ των αναβαθμών διάστημα. Έχει πλάτος καταστρώματος 4 μέτρα και έχει δυνατότητα σε κανονική διάβαση για φορτία κλάσης 60. Μεταφέρεται από ειδικά διαμορφωμένο όχημα, το καθένα από τα οποία μεταφέρει ένα ζεύγμα ή αναβαθμό και έχει τη δυνατότητα καθέλκυσης και αποκαθέλκυσης στο υγρό κώλυμα με χειρισμό που δίνεται από το όχημα. Το κύριο χαρακτηριστικό της γέφυρας είναι ότι απαιτεί ελάχιστο προσωπικό για μεγάλα ανοίγματα.
Ελαφρά Τακτική Σχεδια
Η Ελαφρά Τακτική Σχεδία αποτελεί βασικό μέσο για τη διάβαση υγρών κωλυμάτων φορτίων μέχρι κλάση 16 (οχήματα γενικής χρήσεως). Αποτελείται απο τα εξης στοιχεία: τους ημιπάκτωνες, τα πλαίσια καταστρώματος, τα στενά πλαίσια καταστρώματος, τα πλαίσια αναβαθμών, τα στοιχεία αρθρώσεως, τις επιζυγίδες, τις άγκυρες, τα έδρανα του εξωλέμβιου κινητήρα, το συγκρότημα λύσεως συγκρατήσεως με τα εξαρτήματα προσδέσεως και σάγματος φορτώσεως πακτώνων και το σύστημα αγκυρώσεως με τις περόνες. Για τη κατασκευή της Ε.Τ.Σ. δημιουργούνται τέσσερα συνεργεία αποτελούμενα συνολικά από 26 άτομα προσωπικό.
ΓΕΣ/ΔΜΧ
ΠΗΓΗ
https://limitofadvance.wordpress.com/2012/08/21/%CF%80%CE%BB%CF%89%CF%84%CE%AD%CF%82-%CE%B3%CE%AD%CF%86%CF%85%CF%81%CE%B5%CF%82-%CE%BC%CE%B7%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου